cropped-slide11

Coursera, один з найбільших інтернет-ресурсів дистанційної освіти, пропонує нову добірку курсів. Ми обрали найцікавіше серед їх пропозицій для культурних менеджерів та активістів.

 

Створений by David Owens у Vanderbilt University та підлаштований для культурного сектора з допомогою National Arts Strategies, цей курс сформований, щоб допомогти мистецьким та культурним лідерам створити середовище, де ідеї постійно виникають, поширюються, ростуть, і найкращі з них потрапляють у розробку.  Один з найважчих викликів для будь-якого лідера – це відстежувати нові ідеї. Як наслідок – потужні нові ідеї часто застигають непомічені. Це особливо актуально для культурного сектора. Люди, залучені у мистецтво та культуру, часто мають дуже мало часу і ще менше грошей для експериментів та ризику.

Цей курс допоможе перформативній сфері, музеям, зоопаркам, бібліотекам та іншим культурним організаціям. Він навчить вас, як зробити “інноваційну стратегію” фундаментальним компонентом вашої загальної організаційної стратегії. У цьому семінарі ви навчитеся: аналізувати обмеження для інновацій у вашій організації, передбачати перешкоди і можливості, а також виробляти спільне бачення; керувати запитами різних зацікавлених сторін, змінами пріоритетів, і невизначеністю, притаманною новим ініціативам; створювати культуру для запровадження інновацій, яка відкриває нові перспективи та виклики для вже існуючих практик; фокусувати вашу організацію на споживачах вашого продукту.

Курс триває 8 тижнів. Реєстрація – з 28/11. Мова курсу: англійська.

Автори: Університет Вандербільта, National Arts Strategies

 

Курс для активістів, митців, інтелектуалів, які хочуть краще зрозуміти соціальні зміни та взяти у них участь. Ми акцентуємо увагу на плідному та захоплюючому перетині соціальноангажованого мистецтва та культурних практик, згенерованих недавніми соціальними зрушеннями в усьому світі. Найбільше нас цікавитимуть активності, наближені до сучасного мистецтва. У рамках курсу передбачено чимало інтерв’ю з ключовими митцями, активістами та науковцями.

Курс триває 7 тижнів. Реєстрація – з 21/11. Мова курсу: англійська.

Автори: Duke University, Creative Time

 

Однією з найширше застосовуваних та захоплюючих галузей PR є піар-кампанії. Чим вони є, і як найкраще поєднувати їх між собою? Як виглядає процес проведення кампанії? Як укласти цілісну кампанію і оцінити її? Ви отримаєте огляд усього процесу: структури, покрокової реалізації, тактик та основних вузлів піар-кампанії. Таким чином, протягом курсу ви коротко ознайомитеся з різноманітними теоріями, присвяченими цій темі, та отримаєте критичний інструментарій для аналізу і оцінки піар-кампаній.

Курс триває 4 тижні, 6-8 годин на тиждень. Реєстрація – з 14/11. Мова курсу: англійська.

Автор: Національний університет Сингапуру.

 

Чи ви думали колись про те, чому певні речі стають популярними, а інші – ні? Цей курс пояснить вам, чому певні ідеї та речі “чіпляють” аудиторію, і допоможе застосувати ці інструменти для просування ваших ідей, брендів чи продуктів. Опираючись на свою книгу, проф. Jonah Berger демонструє у цьому курсі успішні вірусні стратегії, які дозволять зробити ваші кампанії більш цікавими, поширюваними у соціальних медіа і не тільки.

Курс триває 4 тижні. Реєстрація – з 21/11. Мова курсу: англійська.

Автор: Університет Пенсильванії

 

Музика відіграє надзвичайно важливу роль у нашому повсякденні: ми слухаємо її на самоті і у компанії, на дискотеці і вдома, у навушниках і на колонках. Вона супроводжує нас мало не всюди, аж ми припиняємо її помічати. Тож виникає кілька питань: як музика впливає на наші життя? Яке співвідношення між суспільством, у якому ми живемо, та роллю музики у ньому? Як музика потрапляє під вплив і сама впливає на соціальний, політичний, економічний, технологічний розвиток? Курс має на меті розповісти вам більше про те, як, де і чому ми слухаємо музику, як музика формує нашу ідентичність, висловлює політичні ідеї та змінює наші суспільні норми і цінності.

Реєстрація – листопад 2016. Мова курсу: англійська. 

Автори: Leiden University, University of the Arts The Hague